Sunday, August 23, 2009

Tercipta Jua....


Assalamualaikum....
Lame sudah ku ingin mempunyai blog sendiri.... Dekat 2 tahun layan blog org lain... Nak juga merase ade blog sendiri...
Biase nya aku layan blog2 berkaitan dgn politik kat Tanah Malaya ini. Ntah knp, aku minat sgt nak taw pasal politik tanah air. Dorongan dr abah kut..
Selain layan blog2 berkaitan politik, aku juga baca blog member2. Best gak layan blog member2 nie.... Kadang2 dieorg crite pasal kite.... hehehe....


Alhamdulillah....
Mlm nie tercipta jua sebuah blog yg dihasil kan oleh aku... ini post pertama aku.... aku sebenarnye taktaw ape nak crite kat blog nie org kate, crite je pasal ape2 yg nak diluahkan ntah laa..
aku nie suke simpan sendiri aku bwt blog nie pun pasal nak sampai kan sesuatu kat sume org itu pun kalo ade org nak bace harap2 ade la org nak jenguk blog aku yg tak lawa nie...

selamat malam...



No comments:

Malaysia's Flag

Malaysia's Flag