Friday, August 28, 2009

Perempuan....part 1


perempuan
insan yg penting bg diri ini
tanpa perempuan
gelap gulita la dunia

tanpa perempuan

sunyilah hidup ku ini


aku sgt bergantung harap pada perempuan
tanpa beliau aku terkapai-kapai
takder insan yg boleh guide aku
aku memerlukan perempuan


perempuan
satu-satunya yg aku paling sayangi
Umi aku

Mak aku

Mami aku

Mama aku

Ibu aku


dgn adanya beliau
aku rase aku tak perlu insan yg bergelar perempuan yg lain

aku tak perlu apa yg dipanggil

kekasih

teman istimewa

buah hati

mata air

lover

gewe

or

gf


ntah la...
bkn aku takder perasaan pada perempuan

aku bkn jenis yg songsang
tp
aku fikir
aku tak perlu kan mereka

bwt masa ini


member2 aku ada yg sesetengah
tidak percaya
aku masih
single

solo

bujang

and

tak berpye


tetapi itu realitinya
aku tak pandai bermain cinta

bermain kate2

membunga kan ayat2 cinta


sape kate aku tak pernah bercinta???
aku pernah
beberapa kali
aku tak ingat number nya

aku pernah bermain perasaan

pernah bahagia
pernah terluka

pernah merase

dunia bagai aku yg pye


tp ramalan aku meleset
aku sangka
panas hingga ke ptg
tp
hujan tiba2 diwaktu,
hampir petang

aku merasa semua itu
sekejap shj

maybe salah aku
aku xpandai bercinta

tak pandai menyusun ayat berbunga
dan
aku cepat rasa boring dan bosan

maybe aku sorang yg membosankan
or

aku cepat bosan dgn seseorg


aku rase seronok ketika memikat shj
time takle-menekle
aku happy
aku rase tercabar

dan
aku akan berusaha sehingga memiliki hati nya

namun bila hatinya milik ku
aku rase mcm takder ape2


maybe post nie terlalu panjang
korg pun boring nak bace

sampai sini je
aku tulis
aku tulis nie pun saje2
meluahkan ape yg ade dihati
bkn ke itu guna nya blog???


salam.....


No comments:

Malaysia's Flag

Malaysia's Flag