Sunday, December 20, 2009

Lupakan Sebentar....

Asal orang masuk blog aku
mesti diorg pening
bosan katenya
yela...
post2 kat blog aku nie
asyik topik berat2 je...

ade yg cadangkan
crite la pasal diri aku
kat blog aku nie
boleh la orang tahu
sape n mcm mana org nya
aku ini...

ntah la
aku tak taw nak crite ape
sbb crite hidup aku
xder ape2 yg special
xder gi melancong ke tempat2 best
dalam or luar negara

Tp, kali nie saje je nak post something
something yg luar dari kebiasaan blog aku
bkn luar biasa sgt pun...
just lupakan sebentar
bab2 yg membebankan kepala

dah taw beban kan kepala apsal pikir lagi
bab2 cam gitu???
ntah, aku bukan mcm bdk muda lain skrg..
yg suka enjoy, berhibur dan bersuka ria.
yg suka simple, malas nak pikir2, dan sgt2 terbuka
aku lain....
aku memang dah didik camnie gamaknya...
dididik agar memikirkan ape yg org xnak pikir
bkn pikir bende yg xterpikir org(aku bkn genius)

Politik, bdk2 muda skrg xnak pikir
ape nak jadi janji tiap2 minggu aku enjoy...
Ekonomi, lagi la diorg malas nak ambil port
Lantaklah minyak naik ke
Barang naik ke
naik skit je
x effect ape2 kate diorg...



Diorg bleh la kate camtue
dari kecik hidup dgn keluarga berada
xpernah melihat susah payah
ibubapa
mereka hanya melihat
ibubapa yg sentiasa
kerja tuk carik duit utk diorg

Aku xtaw la...
bila diorg nak sedar
pentingnya ambik taw hal2 negara nie
agar nanti xnyesal sendiri

Ape2 pun
objektif post kali nie tak tercapai
aku ingat nak post sesuatu
yg berkait dgn lupakan sebentar
tujuan blog nie dibina
tp tape akhir, tersasar gak..
nak buat camner,
dah mmg jiwa aku kearah tue...
xleh nak tolong laa....

Hargai masa muda
Jgn gadai masa muda anda dgn maksiat


1 comment:

Rezza said...

boleh tahan ko punya blog..
dulu bukan cier pas ke?
asal skang citer da campur.?

Malaysia's Flag

Malaysia's Flag