Friday, September 18, 2009


Assalamualaikum, dan salam aidilfitri
Semoga menjelang hari raya nie kita bermaaf-maafan...

First,
aku nak mintak maaf dgn umi dan abah aku
banyak wo dosa aku dengan diorg
mintak2 diorg maaf kan...
insyaAllah diorg maafkan
mana ade parentz tak maafkan anak diorg
kecuali anak diorg tue anak derhaka

Kedua,
aku nak mintak maaf kepada semua guru2 aku,
tak kita cikgu sekola rendah, sekola menengah,
ustad2 yg banyak didik aku,
ustazah2 yg bimbing aku,
lecturer2 universiti yg banyak mendidik,
dan semua tenaga pengajar, tak kita dimana sahaja....
Oh lupa, pada member2 yg pernah tunjuk ajar aku,
aku mintak maaf gak, korang standard GURU bagi aku....

Third,
pada member2 yg banyak bagi support
fizikal dan emosi,
aku mintak maaf bebyk....
Zaie, Caer, Asif, Kok, syeikh, FaridChaya dan ramai lagi,
korang member yg btul2 member laa....
walaupun aku pernah sakit kan hati korg,
korg penah sakit kan hati aku,
aku harap menjelang raya nie
0-0 la yer....(seri)
juga tidak dilupakan, sahabat2, kawan2, kenalan2
sekolah rendah,
sekolah menengah,
sekolah teknik,
Pusat Latihan YBK,
Aku mintak maaf banyak2.....

Akhir sekali,
kepada seluruh umat Islam seluruh dunia,
tak kita dimana korang berada,
tak kira apa bangsa korang
tak kira apa warna kulit korang,
Aku ucapkan
Selamat Hari Raya AidilFitri
Semoga korang selalu dalam rahmatNya....

No comments:

Malaysia's Flag

Malaysia's Flag